KONSULTACJE Z DOBORU I PRZYGOTOWANIA CONTENTU ORAZ OPTYMALIZACJA WIZYTÓWKI GOOGLE

Karolina, to doświadczona content manager, która podpowie Ci jak kreować treści na Twoich profilach, w sposób, który przyciągnie uwagę odbiorców i pomoże Twojej marce wyróżnić się na tle konkurencji. 
Posiada ogromne doświadczenie zdobyte w pracy nad wymagającymi projektami. Poczynając od budowania rozpoznawalności sieciowych biznesów retail, aż po promocję największych polskich festiwali muzycznych oraz topowych artystów muzycznych.

Karolina zwraca szczególną uwagę na estetykę profili i angażujący kontent. Doskonale zna obowiązujące trendy i wie, jak skutecznie wdrażać je w komunikacji marki.

Jeśli szukasz odpowiedzi na pytania: jak publikować, co publikować i jak stworzyć angażujący plan publikacji na Twoich socialach, konsultacje z Karoliną będą świetnym wyborem.

Co skonsultujesz z Karoliną?

Chętnie podpowiem Ci w temacie branż: modowa, turystyczna, edukacyjna, kulturalna (media i rozrywka), ogrodnictwo, florystyka, budowlana, transportowa
Raczej nie pytaj mnie o branże: medyczna, finansowa

1. Optymalizacja profili na Instagramie i Facebooku
Pomoc w tworzeniu i optymalizacji profili, w tym ustawieniu odpowiednich opisów, zdjęć profilowych i podstawy tworzenia kontentu.
2. Strategie publikacji treści
Doradztwo w planowaniu harmonogramu publikacji treści na różnych platformach, z uwzględnieniem odpowiedniego czasu i częstotliwości.
3. Tworzenie angażujących treści
Wskazówki dotyczące rodzajów treści, które najlepiej działają na konkretnych platformach, takich jak posty, stories, reels, ankiety itp.
4. Optymalizacja Wizytówki Google
Przewodnictwo w tworzeniu atrakcyjnej, kompletnej wizytówki Google, z wykorzystaniem słów kluczowych.
5. Zasady komunikacji i interakcji
Wskazówki dotyczące odpowiedniego komunikowania się i interakcji z obserwującymi na platformach społecznościowych, w tym odpowiedzi na komentarze i wiadomości prywatne.
PONIEDZIAŁEK 15:00
CZWARTEK 15:00

KONSULTACJE Z KOMUNIKACJI DLA BRANŻY HoReCa/RETAIL/SPOŻYWCZA

PAULINA

Paulina, niekwestionowana specjalistka marketingu dedykowanego branży HoReCa. Ponad 8 letnie doświadczenie we współpracy z branżą. Zdobyte zarówno w pracy po stronie klienta, jak również w agencji. Domena Pauliny to planowanie i wdrażanie rozwiązań marketingowych zarówno dla restauracji sieciowych o ogólnopolskim zasięgu, jak również dla lokalnych gastro biznesów oraz sieci retail.

Jeśli jesteś właścicielem restauracji, baru, hotelu lub rozwijasz swoją sieć sklepów z ofertą spożywczą i chcesz zweryfikować swoje działania z ekspertem, nie zwlekaj i umów konsultację z Pauliną.

Paulina pomoże Ci zweryfikować oraz ułożyć plan promocji, przeprowadzi audyt Twojej bieżącej komunikacji oraz odpowie na pytania dot. doboru treści do Twojej grupy docelowej.

Chętnie podpowiem Ci w temacie: HoReCa, retail, branża energetyczna,
Raczej nie pytaj mnie o branże: medyczna, finansowa, budowlana

Konsultacje:
Wtorek 12.00
Środa 15.00

Co skonsultujesz z Pauliną?
1. Analiza obecności na Social Mediach:
Przeanalizujmy obecne profile społecznościowe firmy. Jakie są najważniejsze osiągnięcia i obszary do poprawy?
2. Konkurencyjna Analiza na Social Mediach:
Sprawdźmy, jakie są konkurencyjne firmy robią na platformach społecznościowych. Czy są jakieś pomysły, które moglibyśmy przystosować do naszych działań
3. Analiza Persony
Określmy dokładnie profile naszych klientów na social mediach. Jakie treści najbardziej ich angażują?
4. Kreatywne Treści i Grafiki:
Omówmy, jakie rodzaje treści i grafik przyciągają uwagę na social mediach. 
Czy istnieje możliwość stworzenia kampanii opartej na historii naszej marki?
5. Planowanie Kampanii Social Media:
Rozważmy plan kampanii na najbliższe miesiące. Jakie są cele każdej kampanii?
6. Zaangażowanie i Interakcje:
Jak skutecznie budować zaangażowanie z obserwatorami na social mediach? Czy mamy plan reakcji na komentarze i recenzje?
Czy istnieją konkretne wydarzenia lub akcje, które mogłyby zwiększyć interakcje?
7.Kampanie Sezonowe:
Jak planować kampanie promocyjne dostosowane do różnych pór roku?
Jak wykorzystać sezonowe trendy do przyciągania nowych Gości
8. Promocje i Rabaty:
Jakie rodzaje promocji są skuteczne w branży gastronomicznej?
9. Influencer Marketing 
Jak współpracować z influencerami w branży gastronomicznej?
Jakie są korzyści i wyzwania związane z influencer marketingiem

KONSULTACJE Z GOOGLE ADS

Dawid

Dawid to doświadczony specjalista ds. kampanii Google Ads, z kilkuletnim stażem w obszarze marketingu internetowego. Przez ten okres miał przyjemność zarządzać kilkudziesięcioma kontami reklamowymi, obejmującymi różne branże, począwszy od e-commerce, aż po usługi. W swojej karierze marketera, pracował nad kampaniami o zróżnicowanym budżecie, zaczynając od kilkuset złotych miesięcznie, aż po sumy przekraczające milion złotych.
To doświadczenie umożliwił mu zdobycie pełnego zrozumienia różnorodnych potrzeb klientów i samego systemu reklamowego. Specjalnością Dawida jest dostosowywanie strategii reklamowych do ich indywidualnych celów biznesowych.

Chętnie podpowiem Ci w temacie: prawidłowej konfiguracji reklam Google Ads
Raczej nie pytaj mnie o: pozostale systemy reklamowe

Co skonsultujesz z Dawidem:Google Ads – wdrożenie konta reklamowego
• Google Ads – optymalizacja kampanii + rekomendacje ulepszeń
• Google Ads – audyt konta
• GA4 – wdrożenie usługi
• GA4 – optymalizacja usługi
• Google Tag Manager – od instalacji przez konfigurowanie śledzenia, aż do dodawania tagów. 

Konsultacje:
Wtorek 18:00
Piątek 14:00

KONSULTACJE Z FACEBOOK ADS

Rafał

Dawid to doświadczony specjalista ds. kampanii Google Ads, z kilkuletnim stażem w obszarze marketingu internetowego. Przez ten okres miał przyjemność zarządzać kilkudziesięcioma kontami reklamowymi, obejmującymi różne branże, począwszy od e-commerce, aż po usługi. W swojej karierze marketera, pracował nad kampaniami o zróżnicowanym budżecie, zaczynając od kilkuset złotych miesięcznie, aż po sumy przekraczające milion złotych.
To doświadczenie umożliwił mu zdobycie pełnego zrozumienia różnorodnych potrzeb klientów i samego systemu reklamowego. Specjalnością Dawida jest dostosowywanie strategii reklamowych do ich indywidualnych celów biznesowych.

Chętnie podpowiem Ci w temacie: prawidłowej konfiguracji reklam Google Ads
Raczej nie pytaj mnie o: pozostale systemy reklamowe

Co skonsultujesz z Dawidem:Google Ads – wdrożenie konta reklamowego
• Google Ads – optymalizacja kampanii + rekomendacje ulepszeń
• Google Ads – audyt konta
• GA4 – wdrożenie usługi
• GA4 – optymalizacja usługi
• Google Tag Manager – od instalacji przez konfigurowanie śledzenia, aż do dodawania tagów. 

Konsultacje:
Wtorek 18:00
Piątek 14:00

KONSULTACJE Z FACEBOOK ADS

Rafał

Dawid to doświadczony specjalista ds. kampanii Google Ads, z kilkuletnim stażem w obszarze marketingu internetowego. Przez ten okres miał przyjemność zarządzać kilkudziesięcioma kontami reklamowymi, obejmującymi różne branże, począwszy od e-commerce, aż po usługi. W swojej karierze marketera, pracował nad kampaniami o zróżnicowanym budżecie, zaczynając od kilkuset złotych miesięcznie, aż po sumy przekraczające milion złotych.
To doświadczenie umożliwił mu zdobycie pełnego zrozumienia różnorodnych potrzeb klientów i samego systemu reklamowego. Specjalnością Dawida jest dostosowywanie strategii reklamowych do ich indywidualnych celów biznesowych.

Chętnie podpowiem Ci w temacie: prawidłowej konfiguracji reklam Google Ads
Raczej nie pytaj mnie o: pozostale systemy reklamowe

Co skonsultujesz z Dawidem:Google Ads – wdrożenie konta reklamowego
• Google Ads – optymalizacja kampanii + rekomendacje ulepszeń
• Google Ads – audyt konta
• GA4 – wdrożenie usługi
• GA4 – optymalizacja usługi
• Google Tag Manager – od instalacji przez konfigurowanie śledzenia, aż do dodawania tagów. 

Konsultacje:
Wtorek 18:00
Piątek 14:00

KONSULTACJE Z FACEBOOK ADS

Rafał

Dawid to doświadczony specjalista ds. kampanii Google Ads, z kilkuletnim stażem w obszarze marketingu internetowego. Przez ten okres miał przyjemność zarządzać kilkudziesięcioma kontami reklamowymi, obejmującymi różne branże, począwszy od e-commerce, aż po usługi. W swojej karierze marketera, pracował nad kampaniami o zróżnicowanym budżecie, zaczynając od kilkuset złotych miesięcznie, aż po sumy przekraczające milion złotych.
To doświadczenie umożliwił mu zdobycie pełnego zrozumienia różnorodnych potrzeb klientów i samego systemu reklamowego. Specjalnością Dawida jest dostosowywanie strategii reklamowych do ich indywidualnych celów biznesowych.

Chętnie podpowiem Ci w temacie: prawidłowej konfiguracji reklam Google Ads
Raczej nie pytaj mnie o: pozostale systemy reklamowe

Co skonsultujesz z Dawidem:Google Ads – wdrożenie konta reklamowego
• Google Ads – optymalizacja kampanii + rekomendacje ulepszeń
• Google Ads – audyt konta
• GA4 – wdrożenie usługi
• GA4 – optymalizacja usługi
• Google Tag Manager – od instalacji przez konfigurowanie śledzenia, aż do dodawania tagów. 

Konsultacje:
Wtorek 18:00
Piątek 14:00

Szkolenia

Chciałbyś lepiej poznać środowisko reklamowe facebooka, a może interesuje Cię to jak tworzyć viralowe treści i angażujący kontent na Twoich social mediach?

Szkolenia, które oferujemy to przede wszystkim przekazanie praktycznych umiejętności, których wdrożenie zapewni większą skuteczność Twoim działaniom reklamowym w sieci.

Jeśli masz czas na to, aby samodzielnie prowadzić swoją komunikację w mediach społecznościowych, lub po prostu interesuje Cię ten temat, lub chciałbyś/chciałabyś pewniej kontrolować działania agencji lub swojego marketing managera, skorzystaj z naszej oferty szkoleniowej.

Co oferujemy:
1. Skuteczne praktyki w social media, czyli jak tworzyć angażujące treści i reklamy, które zwiększą wyniki sprzedaży (koszt: 2000 zł netto/ 8 h – szkolenie indywidualne);
2. Restauracja w sieci – jak prowadzić komunikację biznesu restauracyjnego, zwiększając liczbę Gości, ilość zamówień online oraz rozpoznawalność restauracji (koszt: 2000 zł netto/ 8 h – szkolenie indywidualne);
3. Usługi – jak promować usługi za pośrednictwem social media (koszt: 2000 zł netto/ 8 h – szkolenie indywidualne).

Marketing rekomendacji

Nic tak skutecznie nie wpływa na pozycjonowanie produktu oraz decyzje zakupowe, jak opinie innych użytkowników sieci. To właśnie dlatego stworzyliśmy społeczność, która bardzo chętnie podzieli się swoją opinią z innymi.

Najpierw dokładnie poznajemy Twój produkt, następnie badamy opinie na jego temat w sieci, tak aby poznać w pełni jak wygląda wizerunek Twojej marki. Razem z Tobą ustalamy cele jakie wypracuje nasz marketing rekomendacji, dobieramy odpowiednie narzędzia a następnie zapoznajemy z Twoim produktem naszą społeczność.

Każdorazowo usługa marketingu rekomendacji zakończona jest szczegółowym raportem z realizacji.

Tworzenie stron www

Stworzymy dla Ciebie witrynę, która przyciąga na dłużej i która sprzedaje! Tworzymy zarówno wizytówki online, rozbudowane witryny, jak również sklepy online.

Korzystamy z usług doświadczonych webdesignerów, specjalistów od UX oraz webmasterów, którzy doskonale znają zachowania konsumentów w sieci.

Projektujemy strony przede wszystkim z naciskiem na to, aby były maksymalnie funkcjonalne dla ich odbiorców.

Nasze www tworzymy wg. maksymy przeprowadzenia użytkownika za rękę, przez content page, po stronę produktową, aż do koszyka i dokonania zakupu. Jeśli marzysz o dobrze skonfigurowanej witrynie, która skutecznie przedstawi Twój produkt i zachęci użytkowników do zakupu, to świetnie trafiłeś!

Co oferujemy:
– tworzenie stron www (landing page, wizytówki);
– tworzenie i konfiguracja sklepów online;
– zarządzanie witrynami.

Social Media marketing

O sile mediów społecznościowych nie trzeba nikogo przekonywać. Powierz nam swoje profile w social media i patrz, jak rośnie liczba Twoich fanów, ich aktywność, a w rezultacie rozpoznawalność Twojej marki, a co za tym idzie sprzedaż!

Planujemy i realizujemy kompleksowe działania marketingowe i wizerunkowe w oparciu o kanały social media.

Bardzo dobrze znamy specyfikę poszczególnych portali. Wiemy jak dobierać grupy docelowe, tak aby maksymalizować Twoje wyniki i jak zaplanować i tworzyć kontent w taki sposób, aby był ciekawy i angażujący. To w połączeniu z wiedzą naszych profesjonalnych marketerów, którzy przygotują, a następnie zoptymalizują kampanie Twojej marki sprawi, że wskaźniki Twojego biznesu poszybują w górę.

Co oferujemy:
– planowanie i realizowanie komunikacji marketingowej w social media (facebook, instagram, twitter, TikTok, youtube, LinkedIn i inne);
– tworzenie oraz prowadzenie i optymalizowanie reklam w środowisku Facebook Ads oraz Google Ads;
– audyt komunikacji marketingowej w sieci.

Mediovo to wspólny projekt wszystkich osób zaangażowanych w życie agencji. W 2021 roku nasze szeregi stanowiły raptem trzy osoby. 2022 rok zamykaliśmy jako 17-osobowa ekipa, która wspólnie wypracowała 4 krotnie większy obrót niż rok wcześniej. Zarządzamy ponad 50 profilami naszych klientów, tworząc komunikację w 4 językach i wyświetlając reklamy na trzech kontynentach w kilkunastu krajach.

Co wspólnie osiągnęliśmy?

– przeprowadziliśmy trzy internacjonalizacje przedsiębiorstw produkcyjnych, zdobywając rynki zagraniczne dla polskich przedsiębiorców,

– tylko w 2022 nagraliśmy 38 klipów video i zrealizowaliśmy 144 sesje zdjęciowe,

– w 2022r. utworzyliśmy i wprowadziliśmy do środowiska sieciowego 28 stron www,

– stworzyliśmy największą w Polsce skatalogowaną sieć ekranów reklamowych, w której oddajemy do dyspozycji naszych klientów ponad 6 tys. ekranów na terenie całej Polski.

W ramach projektu dot. internacjonalizacji przedsiębiorstwa IPS finansowanego z funduszy unijnych realizowaliśmy zadania z zakresu marketingu oraz tworzenia stron www, które miały umożliwić firmie produkcyjnej wejście na nowe rynki tj. rynek niemiecki oraz rynek norweski. W tym celu przygotowaliśmy dla Thermo IPS dwie domeny z funkcjonalnością sklepu online oraz szereg materiałów reklamowych w językach obowiązujących na perspektywicznych rynkach niemieckim i norweskim. Materiały te wykorzystaliśmy w kampanii leadowej Thermo IPS, której celem było pozyskanie nowych kontrahentów.

Co wspólnie osiągnęliśmy?

– wysoka pozycja domen Thermo IPS w niemieckiej i norweskiej wyszukiwarce (kilkadziesiąt fraz w TOP 5),

– ponad 300 kontaktów handlowych do kontrahentów zainteresowanych produktami Thermo IPS,

– znaczące zwiększenie rozpoznawalności marki na rynkach norweskim i niemieckim.

Znajdująca się w odnowionej Elektrowni Powiśle w Warszawie, restauracja Tres Toros to szczególne miejsce, gdzie Goście lubują się w najlepszych daniach kuchni Półwyspu Iberyjskiego w towarzystwie starannie wyselekcjonowanych win. Zadbaliśmy o to, aby mieszkańcy Warszawy dowiedzieli się o tym wspaniałym miejscu.

Cele:

– Wzrost rozpoznawalności restauracji na terenie Warszawy

– Skuteczna promocja eventów cyklicznych organizowanych w restauracji

– Zwiększenie ilości rezerwacji indywidualnych oraz grupowych

 
Działania:

– Opracowanie stałych elementów komunikacji wizualnej

– Przygotowanie i realizacja strategii komunikacji

– Konfiguracja i optymalizacja reklam facebook ads/google ads

– Tworzenie formatów foto i video na potrzeby promocji miejsca

 
Rezultaty:

– Zwiększenie rozpoznawalności marki w grupie docelowej Klienta

Dary Posejdona to biznes, którego Mediovo można by rzec, jest ojcem chrzestnym! Ekipę Darów Posejdona wspieramy od samego startu. W projekcie Dary Posejdona odpowiadamy za całościową koncepcję obecności marki w sieci. Poczynając od kontentu na kanały social media, po wykreowanie brand heroe, kończąc na kontakcie z lokalną społecznością poprzez aktywność na grupach i tworzenie eventów wokół lokalnych sklepów.

Co wspólnie osiągnęliśmy?

– Aktywny rozwój marki od 1 do 7 punktów sprzedaży.

– Najbardziej rozpoznawalna sieć delikatesów rybnych w aglomeracji warszawskiej w zaledwie dwa lata.

Możliwość brania czynnego w dynamicznym wzroście naszych klientów, zawsze łączy się dla nas z ogromem satysfakcji z dobrze wykonanej pracy. W okresie 2020-2022 związaliśmy się z firmą Najlepszy Ekogroszek, która postawiła przed nami wyzwania polegające na zwiększeniu sprzedaży online oraz promocji rozwijającej się sieci franczyzowej punktów stacjonarnych. Branża energetyczna nie należy do najłatwiejszych pod kątem komunikacji, dlatego niezwykle ważny w tej realizacji okazał się dobór odpowiednich narzędzi i postawienie na realną wartość, jaką firma może przekazać odbiorcom.

Co wspólnie osiągnęliśmy:

– rozwój sieci franczyzowej od 2 do 13 punktów w przeciągu niespełna roku,

– wzrost zaangażowania odbiorców o przeszło 450%,

– ROAS w sklepie online na poziomie 22,8.

Naszym zadaniem we współpracy z firmą DOLFOS oraz DOLOFS PETS było przygotowanie i wdrożenie strategii komunikacji, która ożywi kanały social media firmy, zwiększając aktywność użytkowników. Naszym zadaniem jest także konsekwentne zwiększanie widoczności strony i świadomości produktowej pośród odbiorców DOLFOS oraz DOLFOS PETS.

W przeciągu pierwszego półrocza przygotowaliśmy szereg materiałów video, odwiedzając z kamerą zarówno siedziby DOLFOS oraz DOLFOS PETS, jak i partnerów DOLFOS na terenie kraju.

Co wspólnie osiągnęliśmy?

– zwiększenie zasięgu profili o ponad 800%,

– wzrost aktywności użytkowników o ponad 500% w pierwszym półroczu,

– znaczący wzrost widoczności strony w wyszukiwarce (kilkadziesiąt fraz w TOP 10).

Fryderyk Festiwal to najważniejsze polskie muzyczne święto, podczas którego przyznawane są prestiżowe nagrody za osiągnięcia muzyczne.

W trakcie trwania 29. edycji Fryderyk Festiwal mieliśmy przyjemność odpowiadać za kontent tworzony na social media tego wydarzenia, w tym stworzyć profesjonalną wideorelację oraz fotorelację z Gali Muzyki Rozrywkowej i Jazzu w Gliwicach oraz z Gali Muzyki Poważnej w Tychach.

Co wspólnie osiągnęliśmy?

– Organiczne pozyskanie obserwujących fb + 1500 obserwujących / ig + 3500 obserwujących

– Wygenerowanie organicznego zasięgu profili na poziomie 1,4 mln odbiorców

– Wzrost aktywności odbiorców o ponad 5000%

– Wzrost zasięgu o 3500%